31 October 2015

Classy outfit and new Inia Lavin boots


 Stau in fata laptop-ului de aproximativ o ora si ma gandesc ce as putea sa scriu. Aveam un text pregatit de ieri, in care totul era roz si frumos si in care va povesteam despre noua pereche de cizme Inia Lavin dar pe care l-am sters instant cand am deschis postarea. 

Ei bine, de ieri pana astazi s-au schimbat multe lucruri si cred ca de fapt asa putem sa descriem pana la urma viata noastra: Imprevizibila, Fragila si de multe ori de necontrolat. Nu sunt aici sa fac justitie sau sa apar interese politice, de asemenea nu sunt nici macar in masura. 

Incidentul de aseara insa, ne-a marcat pe toti si pot spune ca a fost un real soc. Intamplator sau nu, am aflat de acesta fiind chiar in trecere in acea zona la scurt timp dupa producerea dezastrului: zona era impanzita de politie, salvari si masini de pompieri iar apoi in tot orasul masinile de salvare incercau sa isi faca loc printre cei care circulau nedumeriti. In momentul urmator am cautat pe net sa aflu despre ce este vorba si am incercat sa aflu care este situatia si daca prieteni de ai mei se aflau acolo. 

Ei au avut noroc, la fel ca mine si cei dragi. Ce va pot spune, este ca trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa a vietii noastre, sa o pretuim si sa incercam sa fim mai buni in fiecare zi, nu doar in cazurile de acest gen.

Condoleante tuturor, si desi este un eveniment, cum am mai spus, socant sper sa nu atrag antipatia celor din jur prin ce am spus si prin faptul ca am decis sa vin cu o noua postare in care vorbim de haine, pantofi si orice altceva superficial in comparatie cu cele intamplate. Viata merge mai departe si sper ca putem invata cu totii din intamplarile ce au loc in viata noastra si sa nu fie doar un impact de moment.

Live your life with no regrets because nothing is for granted. Keep your family and friends close because just in one second they can disappear and nothing will bring them back.


I was wearing:
Romwe Jacket
My own design skirt
Inia Lavin Wear it Twice Boots
Prada Sunglasses
Michael Kors Bag
Tommy Hilfiger Watch












2 comments:

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)